آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۲:۱۹

دلنوشته


به نام خدا

سلام علیکم خدمت شما همسنگر گرامی

نمی دانم چرا بعضی از دوستان یا  بعضی از همسنگران و افسران جنگ نرم می ترسیم.چرا حرف دل رو نمی زنیم چرا فقط عبور می کنیم چرا هم فکری نمی کنیم چرا؟؟چون اسم و رسمی نیست من به دنبال کار  خوب برای میهنم هستم  نه مثل عوامل فتنه88 نه مثل بعضی از مسئولین  چه شهری و چه کشوری. پس کجایند عمارها چرا هر جا کاری انجام می دهیم دوست داریم اسم و رسم بگذاریم مثل یادواره ها مثل مراسم هامثل بزرگداشت ها نمی دانم به هر جا می نگرم اسم است اسم... .

چرا خاکی نیستیم چرا به دنبال بلند پروازی های زیاد هستیم؟چرا شهدا را فراموش کردیم؟ چرا به دنبال بالا بردن اسم یا رسم هستیم؟من نمی گویم اشکال دارد نه من چه کاره هستم اما دلم می گیرد وقتی اسم یا رسم به میدان می آید همه هستیم اما. ... چرا وقتی به مزار شهدا میرویم خلوت نمی کنیم؟ چرا وقتی مادری سر قبر فرزند شهیدش نشسته است به سراغش نمی رویم؟ چرا روی سنگ مزار شهدا آب نمی ریزیم؟ چون اسم و رسم نمی پرسند نمی دانم درد دلم زیاد است خیلی جاها حرفم را زده ام اما به بعضی ها خوب نیامده است برایم مهم نیست .ای همسنگر ای دوست  از همه شما تشکر می کنم اما بیاییم مهین را عاشقانه دوست بداریم بیاییم به قول امام خامنه ای -مدظله العالی- بسیجی گمنام باشیم اما در میدان.من به کسی جسارت نمی کنم منظور حرفم با تمام دوستان است اول از همه خودم.از سخنان تند و تیز من ناراحت نشید.دوست انسان کسی هست که بگوید من گفتم اما دشمن انسان کسی هست که بگوید من می خواستم بگم.من گفتما.

یاحق

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۶
علی حسینی

نظرات  (۱۱)

۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۶:۲۷ خادم الشهداء
سلام علیکم
سخنان شما کاملا صحیح و متین است.
فقط در یک کلمه می توانم بگویم :
کاش باز گردیم به اصل خویش ....
یاعلی
پاسخ:
سلام
احسنتم...
یاحق
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۳ در گیر گیر ودار
سلام
اسم خیلی خراب کاری می کنه
اصلا یه دره که خیلی چیزا رو وارد می کنه
خدایا خلوصمون نپره
پاسخ:
سلام
آمین...
یاحق
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۰ رسول عاری
سلام
سنگر نو مبارک!
ایشالا مث گذشته للحق بنویسی..
پاسخ:
سلام
رسول آقو
انشاالله...
یاحق
۱۷ تیر ۹۲ ، ۱۴:۱۵ بی پلاک 313
سلام 
ممنون که به ما سرزدین 
امیدوارم که عمارگونه عمل کنیم نه اینکه حرف بزنیم
پاسخ:
سلام
به امید خدا...
یاعلی
:((((

افسووووووووووووس
پاسخ:
واقعا...
۱۷ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۵ رضام دیگه
شاید مشکل از نوع زندگی است
شاید ملاک هایمان برای زندگی تغییر کرده
شاید نگاهمان...
پاسخ:
شاید...

سلام...

اسم در اوردن داره یه جورایی ارزش های قشنگمونو از بین می بره...

مثلا همین وبلاگا...

اصلا متنو نخونده می ریم نظر میذاریم که خوب بود به منم سر بزن!که چی بشه تعداد نظرامون بره بالا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهم اینه که اون متنه حداقل واسه یه نفر مفید باشه...

+خدا عاقبت هر روزمون رو به خیر کنه...


پاسخ:
سلام
حق
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۶ سنگر خواهران نقطه رهایی
سلام
هرکسی باید اول از زندگی خودش شروع کنه و اینکه مدام به هم بگیم و هیچ کار نکنیم چه فایده ای دارد ابتدا هرکسی باید از خودش شروع کنه.
پاسخ:
سلام
آخر متن به همین اشاره کردم.
یاحق
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۹ شهدا شرمنده ایم
سلام درست نوشتید
ولی وضع خیلی خراب تر از این حرف هاست و متاسفانه با یکی و دوتا مطلب درست بشو نیست عزم راسخ میخواهد.
 یاعلی

پاسخ:
سلام
من هم بخاطر همین نوشتم که عزمی راسخ واراده ای محکم پیدا کنیم.
یاحق
۱۸ تیر ۹۲ ، ۱۹:۲۳ عاشق مهدی(عج)
از "علی " بنویسم یا از "مهدی ."..
مولایم علی هم امامِ زمانِ زمانه اش بود و غریب ماند
در آخرالزمانه ی حضورش در زمین ...
امام مهربانی که شب های زمین به اُموراتِ اهل زمین
رسیدگی می کرد تا مبادا انسانی بی پناه بماند و کمکی
بخواهد و علی نباشد ..!!
از علی گفتید و غربتش در کوفه ...
دل م نیامد از امام زمانِ غریبِ خودم در امروزِ زمین نگویم ...
می خواهم از فرزند علی بگویم : از مردی آسمانی که صلابتِ قدم هایش بر زمین : مرا به یاد علی می اندازد که با هر قدم
" عشق " را به هستی هدیه می کند ..
از مولایم می نویسم : که در این آخرالزمان " غریب " مانده ...
غیبت ش برای اهلِ زمین " عادتی " مرگبار شده که هر روز به اندازه ی هزاران گناه از او دور می شوند ...
آری ، هزاران گناه : حرام باد بر من اگر لحظه ای و ثانیه ای از حیات م بدونِ یادی از مولایم بگذرد ...
با حساب ثانیه ها ی هر روزه :
گناهِ بدونِ مهدی بودنِ انسان ها بیشتر هم می شود ...
افسوس که امروزه زمین : جایِ خالی اش عجیب به چشم
می آید : ماه رمضان هم که بیاید : دیگر هیچ :
جای خالیِ مولای من در سحرهای زمین : غوغا می کند ...
کاش دعایم مستجاب می شد :
می خواهم با اولین نگاه به هلالِ زیبایِ رمضان :
ظهور مولایم را آرزو کنم ..
خدا کند : زودتر بیاید ..
پاسخ:
خدا کند...
هرکه خواهدتابردراهی به درگاه احد/توبه ای اول ببایدتابشویدجان او.
بعدازآن همت کنددرترک هرچه غیراو/تاکه شایدراه باشدبردردرگاه او.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی