آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۸

القدس لنا

به نام خدایی که از بمب های اتم(آمریکا،اسرائیل و...) قوی تر است.

انشاءالله فردا با حضور حداکثری در راهپیمایی به جهان ثابت خواهیم کرد که فلسطین حذف شدنی نیست.

یاحق


پی نوشت:
امام خامنه ای(مدظله العالی):
فلسطین مسئله اول تمام کشور های اسلامی است.
فلسطین،مسئله اول در میان همه موضوعات مشترک کشور های اسلامی است.
حضرت محمد(ص):

هرکس صدای مظلومی را بشنود وبه او امداد نرساند مسلمان نیست.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
علی حسینی

نظرات  (۶)

پایتم بریم...
پاسخ:
بریم...
سلام
تمام لذت عمرم همین است
که مولایم امیرالمومنین است
یا حــــــیــدر مددی
التماس دعا
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۰۴:۱۰ عاشورای حسین
سلام مطلب جالبی بود
درست گفتین سریال های امسال اصلا مناسب ماه رمضون نیس
التماس دعا
یــــــــــــــاحق
پاسخ:
محتاجیم...
واقعا قشنگ بود
پاسخ:
ممنون.
رمضان گذشت از من چه کنم که بینوایم
دل من ز حبّ دنیا نگذشت ای خدایم
تبعات هر گناهم شده بود سدّ راهم
تو به من عطا نمودی که نباشد ادعایم
به صفای لیلة القدر به جمال نیمه بدر
تو خریدی آبرویم که گدای هل اتایم
به علی و زینبینش به محبت حسینش
بنویس جان زهرا که شهید کربلایم
بنویس جان مهدی که منم از آن مهدی
بخدا قسم خدایا که نشان دهم وفایم
التماس دعا
یاعلــــــــــــــــــــــــی
سلام
*********
یامهدی من در نبود تو سراسر دردم . دردم را درمان باش ای تو تنها درمان دلهای آواره ! 
مهدی جان! صدای پای غروب جمعه را می­شنوم که همراه با تیک تیک ضربه های قلبم چون رهگذری، زمان را می­ پیماید و می­رود . یا مهدی بیا که منِ خاکی تنها تو را دارم و بس . 
التماس دعای فرجــــ.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی