آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها

به نام حق

جناب شیخ طوسی از امام رضا(ع) نقل کرده است که آن حضرت فرمودند:«در خراسان بقعه ه‏ایی است و زمانی خواهد آمد که آن بقعه همواره محل رفت و آمد و مطاف فرشتگان می‏شود تا روز قیامت که در صور دمیده می‏شود و قیامت فرا می‏رسد.»
پرسیدند: ای پسر رسول خدا! این بقعه کدام بقعه است؟ فرمود:«این بقعه در سرزمین طوس است، به خدا سوگند! آن زمین، باغی از باغهای بهشت است. هر که مرا دراین بقعه زیارت کند مانند کسی است که رسول خدا را زیارت کرده است و برای او پاداش هزار حج مقبول و هزار عمره مقبول نوشته خواهد شد و من و پدرانم روز قیامت شفاعت کننده او خواهیم بود.»

ما هم اگه امام رضا(ع)بطلبند می خواهیم بریم مشهد الرضا.

حلال کنید... .

  دل که شد از آن من صاعقه اش می کنم ***** شعله جانسوز بی سابقه اش می کنم

   هرکــه شود زائـــرم؛وقـت خداحـافـظی  ***** تـــا در باغ بهشت بدرقه اش می کنم


افسران - اوقات خوب زندگی

یاحق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
علی حسینی

نظرات  (۱۳)

مشهدالرضا خود بهشتــــــــه
پاسخ:
واقعا...
ایشاا...
سفر با معرفت
پاسخ:
انشاالله...
 سلام با احادیث امام رضا(ع) اپم. منتظرتون هستیم یا علی مدد
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۴۹ در راه مانــــده...
ســـــــــلام...
خوش به سعادتتون... التماس دعـــا!

با افتخار لیست دوستان*پلاک عشقی* ، مزین شد بنام: *آتش خاموش*
موفق باشید....
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۸:۱۴ دختر ایرونی
امام خامنه ای :
امام هشتم علیه‌الصّلاةوالسّلام
ولىّ‌نعمتِ معنوى و فکرى و مادّى ملت ماست.


میلاد آقا امام رضا (ع) مبارک!

سلام دوست خوبم ممنون از حضور پر مهرتون شرمنده دیر سر میزنم یکم سرم شلوغ بود با مطالب جدیدی بروزم تشریف بیارید خوشحال میشم
سلام به روزم
  سلام خدمت شما دوست عزیز
با دیدگاه قشنگتون ما رو یاری کنید
ممنون از نگاه تون


کتاب شبهای پیشاور+ دانلود
[گل]

 
۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۳:۴۳ شهیده گمنام "بی پلاک 313"
سلام 
کم پیدایین ... 
وبلاگتونم که کم میاید ... 
یازهراس
۱۰ آبان ۹۲ ، ۱۴:۳۹ مدیر سایت ملایری ها

فراخوان پایگاه خبری ملایری ها

مانور سایبری " مرگ بر آمریکا "

علاقمندان می توانند با تغییر عنوان وبلاگ خود به نام " مرگ بر آمریکا " در روز 13 آبان، خشم و انزجار خود را از جنایت ها و ظلم های شیطان بزرگ اعلام کنند.

به دوستان سایبری خود اطلاع رسانی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت خبری ملایری ها مراجعه کنید.

یاعلی

سلام
بایک صلوات دعوتید.
یاحق
سلام به روزم
۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۰ شهید رضا کارگربرزی

با سلام

کمی از مطالب وبلاگ شما را مطالعه کردم.

شما را به دیدن وبلاگ شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) دعوت می کنم.

امید آن باشد که روزی در سپاه بقیه الله جانفشانی کنیم

پاسخ:
سلام
انشاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی