آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۵

سوختم


 بسم الربّ الشهدا والصدیقین

می خواستم درباره ی شهید علی خلیلی(ره)بنویسم ولی

باخودم فکر کردم مگر می شود کسی که جز روسیاهی چیز دیگری برای امام زمانش(عج) ندارد درباره ی کسی  که قطعا یکی از یاران امام زمانش(عج)خواهد بود بنویسد؟

وفقط می تونم بگم

وقتی که گفت:هیچکسی پشتم نبود به جز خدا، سوختم .


بعد از مطلب نوشت:

1-خدایا به فضلت با من حساب کن نه به عدلت که اگه به عدلت حساب کنی از همه روسیاه ترم.

یاعلی.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
علی حسینی

نظرات  (۵)

اححححسنت..
۲۰ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۷ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام بزرگوار
خداقوتــــــــــــ.
ممنون از حضور ولطفتون
راستش این جمله شهید خلیلی خیلی حرف ها داشت...خیلی...
شما بااین جمله شهید سوختی,من...!نمیدونم چی بگم! چجوری بگم...
این جمله که شهدا شرمنده ایم کلیشه ای شد وگاهی فقط در حد حرف...! باید راه شهید خلیلی رو ادامه داد.
شهید خلیلی به نوبه خودش ثابت کرد که دیگه شرمنده شهدا نیست...ما چی؟!
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۰۱ در راه مانده...
شهــادت نصیبتــون

+

دعــای قشنگــ و خالصــی بــود !

آمین ...
سلام
حواسم به اطرافم نیست
میگویم کاش من هم در دوران دفاع بودم
دریغا که پدر پیرم.آقایم.مقتدایم مرا به جنگ دعوت کرده و من همچنان گیج میزنم!
و فقط در جای امن.! دعا میکنم خدایا مرگم را در راهت قرارده!

۲۶ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۳۱ دریغــــــــــ ازیکـــ جوابـــــــــــ
سردارحاج قاسم سلیمانی خطاب به داعش: 
اگر پایتان،فقط پایتان به حرم سیدالشهدا علیه السلام برسد
با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت
فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد
و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع میخوانیم...
____________

لازم به ذکر است سردار سلیمانی در بغداد به سر می برند
وهمیشه اهل عملی کردن وعده هستند....
وهابیون کثیف حساب کار دستشان بیاید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی