آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۰۴:۱۳

برگشتم...

به نام خدا

دوباره برگشتم.

حالا شاید بعضی با خودشون می گن وای این علی حسینی هم با خودش درگیره(به قول معلم آمادگی دفاعیمون خود دیوانگی مزمن) یه روز میاد یه روز میره یه روز پست خداحافظی میذاره یه روز پست برگشتنشو میذاره خدا شفاش بده و... .

من دوست دارم بمونم ولی درس های دبیرستان مجال خود نمایی در فضای مجازی را به حقیر نمی دهند.

حال فکر می کنم 3ماه آخرم داخل فضای مجازی باشه(البته این 3ماه آخرم قبل از دانشگاه هست انشاالله بعد از دانشگاهم برنامه دارم.) لذا انتظاردارم در این مدت از انتقاد ها وپیشنهادهای شما دوستان عزیز بهره ی کافی ووافی رو ببرم.

یاحق

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۲
علی حسینی

نظرات  (۴)

۲۳ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۲۹ آبی آسمانی
ُسلام
خوش اومدی..
پاسخ:
سلام استاد
ممنون.
سلام بت عالی بود
سلام
خوش اومدین
۲۶ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۹ اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
سلام
ان شاءالله به نحو احسن به فعالیتتون ادامه بدید
قلمتون پایدار...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی