آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۲۸ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۰۰

تغییر و تحول

به نام خدا

عرض سلام وادب واحترام دارم خدمت همه همسنگران عزیزو...(این و...را گذاشتم تا،کسی نگه به من سلام نکرد.)

بعضی مواقع من (شاید ما)اهداف خودمم را گم می کنم مثلا همین وبلاگ

آیا علی حسینی وبلاگ ساخته تا چرندیات زندگی خودش رو بنویسه ویا وبلاگ ساخته علیه یهود وصهیونیست و... به پا خیزه؟؟؟؟؟؟

آیا علی حسینی وبلاگ ساخته تا اسیر جنگ نرم بشه ویا وبلاگ ساخته تا سرباز جنگ نرم باشه؟؟؟؟؟

به خودمون بیاییم...

یاعلی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۸
علی حسینی

نظرات  (۲)

سلام حاج علی
تائید...
پاسخ:
سلام علی آقو
قدم رنجه فرمودید...
۰۲ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۶ احمدرضا عابدین پور
لطفا نمایش عمومیش نده
ممنون
پاسخ:
چشم رفیق شفیق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی