آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آتش خاموش

چه جنگ باشد چه نباشد راه من و تو از کربلا می گذرد،باب جهاد اصغر بسته شد باب جهاد اکبر که بسته نیست.

آخرین مطالب
پیوندها
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۰

ا ع ت ک ا ف

به نام یار

وای تا کمتر از2ساعت  دیگه به جایی خواهم رفت که تا حالا در عمرم تجربه اش نکرده ام.حال و هوای عجیبی توی دلم دارم غیر قابل وصفه.

بالاخره بین این همه آدم خوب یه آدم بدم باید پیدا بشه.

حلال کنید... .

یاحق
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۳
علی حسینی

نظرات  (۵)

سلام بروزم خوشحال میشم تشریف بیارید
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۳۲ عاشورای حسین
سلام همسنگر عزیز
خدا قوت...
التماس دعای فرج
در پناه حق
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
محتاجیم...
یاحق
سلام ما را حضورتون و نظراتتون و لطفتون محروم نکنید منتظره حضورتون هستیم یا علی مدد
ســـــــــــــلام علــــــــــــیکم

آپم

الســــــلام علیک یا امــــام رضــــــا علیه الســـــــــلام

بدجــور دلتنــگ شما هستم آقــا

بی صــــــــــــــبرانه منتظر حضورگرم ومهربان شماهستم

یا زهــــــــــــراء ســـــلام الله علـــــــــــیها[گل]

سلام به روزم

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی